Który najprzystojniejszy?

środa, 1 maja 2013

Takie tam o różnych nowinkach ;)

Cześć :D
Przepraszam, że nie wstawiałam postów, ale kiedy zrobiło się ciepło byłam zawsze gdzieś na wsi z koleżanką ;)
Zarąbiście długo była wiosna... już jest zimno jak nwm... nie da się tu wytrzymać!!! Na dodatek zaczynam być chora :( 7 maja mam następny konkurs ortograficzny, i mam nadzieję, że wyzdrowieję :(
Odkryłam nową pasję :D plotę bransoletki z muliny :D równocześnie jest to forma zarabiania forsy, choć niewielkiej to jednak jest ;)
Nie mam o czym pisać :( z resztą jak zwykle, i przez obowiązki może trochę zaniedbuję bloga. Po prostu nie mam aż tyle czasu, ale np. w wakacje posty będą codziennie :D chyba, że pójdę do koleżanki albo na rowery :D
Rodzice obiecali mi, że kupią mi gitarę :D Tak jak już dwie moje koleżanki (no, jedna nagle zmieniła się we wroga) będę się uczyć :D
O! Jak dobrze, że spojrzałam na poprzedni post :D Muszę dodać zdjęcia Ozaia i Iroha XD Już daję :D

Raczej widać, który ma ponad 60 lat ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz