Który najprzystojniejszy?

piątek, 5 kwietnia 2013

Hej :D
Bardzo przepraszam, ale byłam bardzo zajęta, bo miałam test kompetencji. A poza tym mam ograniczony dostęp do internetu, bo jestem u babci, a wujek nie pozwala tak cały czas siedzieć na kompie.
No, i oczywiście, jak na ironię, nie będę dodawać zdjęć, bo nie będę nic wujkowi ściągać. No, i tradycyjnie nie mam o czym napisać XD. Możeee... Dam parę linków do zdjęć przystojnych chłopców :D
BurkelyDuffield - nie wiem co podoba mi się w nim najbardziej, po prostu, na mój gust, on jest dość ładny :3
EugeneSimon - w nim podobają mi się najbardziej włoski :3 takie napuszone :3
JamesMaslow - <3 on to chyba jest ideał <3 włosy, buźka, oczy <3
LoganHenderson - ma słodki uśmiech :3 i wgl jest słodki
RobertPattinson - nwm... mi się on średnio podoba, ale to tak dla fanek zmierzchu ;)
RobertLewandowski - a to tak dla fanek Lewego XD
CR7 - i niech ktoś spróbuje powiedzieć, że on nie jest przystojny!!
Brunet:3 - a to to nwm kto, znalazłam XD
Jedyny_Alkoholik_<3 - taaaaak <3 i jedyny mężczyzna, któremu makijaż dodaje męskości <3
Tak, to co nwm kto to, to taki mały żarcik XD znalazłam szukając przystojnych brunetów XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz